Att skapa en känslomässig koppling till dina kunder har blivit viktigare än någonsin. Konsumenter...
Tack för 2020!
Året 2020 är i många avseenden ett extremt år med nya inslag som helt har förändrat våra kunder, leverantörer och oss själva. På individnivå har tyvärr många haft tragiska förluster av en kär medlem av familjen och andra har fått se sina livsverk gå upp i rök. För oss började året positivt i alla aspekter. Vi nyanställde och ökade både omsättning och transaktionsvolymerna. Vi såg fram emot våren och sommaren. Men i mars slog det stopp. Helt. Primärt hos våra kunder inom detaljhandel och kunder med fysiska butiker. Det inledes en hektiskt period med många samtal med våra kunders ägare och ledningsgrupper för att ge råd vad nästa steg skulle bli. Ingen visste vad som var rätt eller fel. VHD påverkades av en minskad efterfrågan och inledde som många andra företag under våren, omfattande omstrukturering och anpassningar. Vår första prioritering var att upprätthålla driften och tillgängligheten till våra tjänster mot våra kunder, sekundärt säkra upp redundansen hos kollegor, rutiner och skalskyddet. Det var intensiva veckor med mycket intryck. Under försommaren började smittspridningen gå ner och alla kunder med butiker kunde ganska snabbt återgå till en anpassad verksamhet utefter förutsättningarna. För oss själva innebar det en stabilisering i vad gäller antalet transaktioner samt omsättning. Covid-19 till trots har VHD lyckats öka försäljningen under 2020, jämfört med 2019. Vidare har vi anställt och satsat på att utveckla och förnya våra tjänster samt nyttja den tid som blev över när allt tog stopp till det bättre med interna projekt t ex. Vi är otroligt ödmjuka över vår situation men är samtidigt otroligt ledsna när vi ser andras livsverk gå i tusen bitar. Att VHD fortsätter stå starkt hade dock inte varit möjligt om det inte var för våra fantastiska kunder som ger oss förtroendet att vara deras leverantör. Vi hade inte heller funnits om vi inte hade haft vår fina personal. Tack så otroligt mycket! En tradition som kommer även i år är att ge en gåva till en organisation som hjälper och stöttar barn. I år valde vi ut Stiftelsen World Childhood Foundation. Childhoods vision är att alla barn har rätt till en barndom fri från sexuella övergrepp, exploatering och alla former av våld. De arbetar aktivt med att inspirera, främja och utveckla lösningar för att förebygga och åtgärda sexuella övergrepp och exploatering samt andra former av våld mot barn. Läs mer om Childhood här: https://childhood.se/ Vi på VHD Media Group önskar dig en skön och lugn jul och ett härligt nytt år! Vi skickar också en önskan om att år 2021 blir ett friskare och roligare år för oss alla, där vi snart får krama våra kära igen! /Team VHD
I den snabbrörliga världen av marknadsföring är tidig kommunikation nyckeln till framgång. SMS-marknadsföring har blivit...
With great enthusiasm and positive energy, we are looking forward to the upcoming e-commerce year 2024! A brand-new...